.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سفر معاون اول رئیس جمهور به مازندران

نماينده مردم بابل در مجلس شوراي اسلامي گفت: فردا و با حضور معاون اول رئيس جمهور شركت ايران خودرو به صورت رسمي در بابل افتتاح مي‌شود.

علي كريمي فيروزجايي اظهار داشت: احداث شركت ايران خودرو در استان مازندران از مصوبات اول سفر هئيت دولت به استان مازندران بوده كه در مرحله اوليه براي احداث با مشكل مواجه شده است.
وي افزود: در سفر دوم هيئت دولت، رئيس جمهور با تامين اعتبار مورد نياز، به شركت ايران خودرو دستور داد كه اين پروژه در اسرع وقت در بابل افتتاح شود و به بهره‌برداري برسد كه از دو ماه قبل فاز نخست اين شركت با مونتاژ خودرو سمند سرير فعاليت خود را به صورت غيررسمي آغاز كرد.
كريمي تصريح كرد: فاز نخست شركت ايران خودرو فردا به صورت رسمي با حضور رحيمي معاون اول رئيس جمهور به بهره‌برداري مي‌رسد و اين اقدام هيئت دولت سبب اشتغال مستقيم و غيرمستقيم افراد زيادي در سطح استان مازندران مي‌شود.
به گزارش فارس، عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس افزود: در فاز نخست، شركت ايران خودرو حدود 100 نفر كه عمدتا از افراد بومي شاغل در شركت ايران خودرو تهران هستند مشغول فعاليت شدند كه اميدواريم با فعال شدن ساخت قطعات خودرو، نيروهاي بيشتري به صورت مستقيم و غيرمستقيم در اين شركت مشغول فعاليت شوند.
كريمي با اشاره به اينكه اين پروژه سبب شكسته‌شدن قفل صنعت مازندران از دوران موسوي شده است، افزود: با توجه به اينكه از دوران نخست وزيري موسوي ممنوعيت استقرار صنايع در استان مازندران اعلام شده بود، در سفر اول هيئت دولت، محمود احمدي‌نژاد قفل صنعت مازندران را شكست و با احداث شركت ايران خودرو در بابل موافقت كرد.
وي افزود: اين اقدام رئيس جمهوري گامي مثبت در انجام فعاليت‌ها و پروژه‌هاي زيربنايي در استان مازندران است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 شهريور 1389
باتشکر از زحمات دکتر کریمی . قابل توجه کسانی که می گویند آقای دکتر کریمی نمی تواندکاری بکند.....!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.118 seconds.